مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 07:452023-07-14سياسي

دشمنان معتقدند سپاه مانع اصلی نقشه های آنان است


رییس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران گفت: دستگاه های اطلاعاتی دشمنان معتقدند سپاه و بسیج مردمی مانع اصلی نقشه های آنان در داخل و خارج است.

- ایسنا/فارس رییس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران گفت: دستگاه های اطلاعاتی دشمنان معتقدند سپاه و بسیج مردمی مانع اصلی نقشه های آنان در داخل و خارج است.

سردار خادمی عصر پنج شنبه 22 تیرماه در گردهمایی جهاد تبیین سپاه فجر فارس با بیان اینکه فارس سابقه ای درخشان و سربلند در دوران دفاع مقدس دارد، گفت: رزمندگان این استان در دوران پرافتخار دفاع مقدس همواره پیشرو و با ثبات قدم بوده و همه می دانند ظرفیت و توان این استان بیش از آن چیزی است که بر سر زبان هاست و شناخته شده است.

او با تشریح تاکتیک های نوین دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ ترکیبی و تاکید بر حفظ و ارتقای سطح هوشیاری نیروهای مسلح، گفت: سپاه یک نهاد رسالت محور است که با الگوگیری از حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در مقابله با هرگونه تهدیدی که متوجه انقلاب اسلامی باشد مسئولیت دارد.

سردار خادمی با بیان اینکه باید طرح های نوین دشمنان انقلاب اسلامی را درک کرده و بشناسیم، گفت: روحیه ایثار، شهادت طلبی و پایداری سپاه، دشمنان را مجبور کرده در اصول کلاسیک نظامی تجدید نظر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان معتقدند سپاه مانع اصلی نقشه های آنان است

دشمنان معتقدند سپاه مانع اصلی نقشه های آنان است