مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-22فرهنگي

دو رشته جدید به رشته های هنرستان هنرهای زیبا چهارمحال و بختیاری اضافه شد


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از اضافه شدن دو رشته تحصیلی جدید به مجموع رشته های فعال در هنرستان هنرهای زیبای این استان خبر داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از اضافه شدن دو رشته تحصیلی جدید به مجموع رشته های فعال در هنرستان هنرهای زیبای این استان خبر داد.

شهرام فرجی 31 تیرماه با اعلام این خبر به رسانه های چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در هنرستان هنرهای زیبای استان که از سال 1400 فعالیت خود را در شهرکرد آغاز کرده است، هم اکنون 15 هنرجوی رشته سینما مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه افزایش رشته های تحصیلی و گسترش فعالیت های آموزشی این هنرستان از جمله اولویت های در نظر گرفته شده برای جذب بیشتر علاقه مندان به تحصیل در رشته های هنری است، تصریح کرد: به همین منظور با فراهم شدن امکان پذیرش هنرجو در رشته های تئاتر و گرافیک در سال تحصیلی جدید، امید است زمینه مناسبی برای پرورش استعدادهای هنری در استان مهیا شود.

فرجی یادآور شد: تدریس دروس تخصصی این هنرستان را جمعی از هنرمندان استانی بر عهده دارند و با همکاری آموزش وپرورش، نیروی آموزشی لازم برای تدریس دروس عمومی به این هنرستان معرفی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو رشته جدید به رشته های هنرستان هنرهای زیبا چهارمحال و بختیاری اضافه شد

دو رشته جدید به رشته های هنرستان هنرهای زیبا چهارمحال و بختیاری اضافه شد