مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 16:202023-07-16سياسي

آیت الله لایینی: شرایط آموزش قرآن برای همه سنین فراهم شود


نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه باید کاری کنیم که همه مردم بتوانند روخوانی بدون غلط قرآن را داشته باشند، گفت: باید شرایط آموزش قرآن برای همه سنین فراهم باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی بعدازظهر امروز در مجمع عمومی و همایش مدیران موسسات و تشکل های فرهنگی قرآن و عترت مازندران که اداره کل فرهنگ و ارشاد استان برگزار شد، اظهار کرد: برای پیشرفت یک مجموعه سلسله شرایطی لازم است، اول اینکه شخص فعال، جهادی، باانگیزه و پرتلاش باشد.

محمدی لایینی افزود: اگر آن شخص یا مسؤول پیگیر کار و مسؤولیت خودش نباشد، اینکه فقط اسم ما فعال قرآنی باشد اما عملا فعال نباشیم به جایی نمی رسیم.

وی با اشاره به سوره طه، عنوان کرد: قرآن نازل شده که فعالیت های قرآنی انجام شود، اشخاص و افراد چه به عنوان شخص حقیقی و چه حقوقی باید فعال باشند، شرط دیگرش هم این است که ساختار و زیرساخت لازم برای هماهنگی مجموعه فعالیت های قرآنی فراهم باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: تشکیل شورای توسعه فرهنگی فعالیت های قرآنی در همه شهرها از سال 1388 تصویب شد، اما مسؤولان وقت دنبال اقدامات دیگری بودند، خوشبختانه امروز فرد خوبی در این عرصه فعال است و تاکنون در 15 شهرستان و چهار شهر این شورا شکل گرفته، 17 دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله لایینی: شرایط آموزش قرآن برای همه سنین فراهم شود

آیت الله لایینی: شرایط آموزش قرآن برای همه سنین فراهم شود