مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 08:002023-07-11سياسي

اجرای طرح قرض ماندگار در زنجان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در قالب طرح قرض ماندگار، خیران و نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در طرح قرض ماندگار را دارند، - ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در قالب طرح قرض ماندگار، خیران و نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در طرح "قرض ماندگار" را دارند، سپرده گذاری آنها در حساب صندوق امداد ولایت باقی می ماند تا زمینه پرداخت تسهیلات به نیازمندان فراهم شود.

روح اله صالحی در شورای مدیران استان با اشاره به اینکه بحث تقویت خدمات معوض با بهره گیری از ظرفیت های مردمی از اولویت های کمیته امداد است، اظهار کرد: این طرح در قالب طرح قرض ماندگار اجرا می شود.

وی تصریح کرد: در قالب این طرح، خیران و نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در این طرح را دارند، سپرده گذاری آنها در حساب صندوق امداد ولایت باقی می ماند تا زمینه پرداخت تسهیلات به نیازمندان فراهم شود.

صالحی با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ قرض الحسنه و دعوت از خیران برای مشارکت در طرح قرض ماندگار، افزود: نیکوکاران برای مشارکت در اجرای طرح قرض ماندگار و سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت می توانند وجوه خود را در صندوق امداد ولایت سپرده گذاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح قرض ماندگار در زنجان

اجرای طرح قرض ماندگار در زنجان