مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 16:002023-07-03سياسي

نیاز به ایجاد کارگاه گردشگری در کل کشور


برای تحقق احکام حوزه گردشگری در لایحه برنامه هفتم توسعه و در نهایت رشد این حوزه نیاز است به نوعی کشور به کارگاه رونق و توسعه صنعت گردشگری تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی علی اصغر شالبافیان در نشست با مهدی سلیمی رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور که با هدف امضای تفاهم نامه همکاری مشترک در محل سازمان مذکور تشکیل شد، گفت: لزوم ارتباط بیشتر با سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور سبب شکل گیری تفاهم نامه همکاری مشترک شده است.

وی با بیان اینکه پیشبرد تفاهم نامه های پیشین با سایر نهادهای فرابخشی تأثیرگذار در حوزه گردشگری و نیز تقویت تعاملات لازم لازمه شکوفایی صنعت گردشگری کشور است، افزود: با توجه به اقدامات اخیر برای ورود احکام مؤثر حوزه گردشگری در برنامه هفتم توسعه نیاز است با ورود و تشریک مساعی تمامی دستگاه های دولتی تأثیرگذار در این حوزه کل کشور به کارگاه توسعه گردشگری تبدیل شود.

شالبافیان پیرو امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت گردشگری و سازمان شهرداری ها و دهیاری ها تاکید کرد: اهتمام به موضوع سرمایه گذاری در گردشگری، تعامل با شهرداری های سراسر کشور به منظور صدور مجوزهای مورد نیاز و معرفی ظرفیت های موجود در حوزه گردشگری، بررسی وض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز به ایجاد کارگاه گردشگری در کل کشور

نیاز به ایجاد کارگاه گردشگری در کل کشور