مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 18:002023-07-22ورزشي

آماده سازی شهر شیراز همزمان با فرا رسیدن ایام محرم


معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از آماده سازی فضای عمومی شهر و سیاهپوش کردن معابر و نصب پرچم های عزاداری در سطح شهر ویژه ایام محرم با مشارکت مناطق یازدگانه شهرداری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد علی چوبینی ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری محرم و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بیان کرد: در آستانه فرا رسیدن ایام سوگواری محرم ، شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) و شهر آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مشکی پوش حضرت اباعبدالله الحسین (ع) می شود.

معاون فرهنگی شهردار شیراز گفت: در این ایام  سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با مشارکت مناطق یازده گانه، در سطح شهر 100 هزار متر ریسه مشکی ، دو هزار عدد پرچم و 300 کتیبه نصب شده است.

  وی همچنین از توزیع آب معدنی خبر داد و گفت: همزمان با این ایام 800 هزار عدد آب معدنی در بین هیئات مذهبی سطح شهر ، در مراسم شیرخوارگان و همچنین روز تاسوعا و عاشورا در میان عزادارن توزیع می شود.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، اضافه کرد: نصب دویست تابلو با موضوع محرم، چاپ هفت هزار متر بنر و نصب هفت ابر پرچم در میادین اصلی شهر و 23 موکب عزاداری سرور و سالار شهیدان از دیگر اقدامات اجرایی سازمان در این ایام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی شهر شیراز همزمان با فرا رسیدن ایام محرم

آماده سازی شهر شیراز همزمان با فرا رسیدن ایام محرم