مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 13:052023-07-06سياسي

آموزه مهم «غدیر» اهتمام به مسئله ولایت و رهبری در جامعه است


رییس حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک گفت: آموزه مهم غدیر، اهتمام به مسئله ولایت و رهبری در جامعه است، چنان که انقلاب اسلامی در بستر فرهنگ غدیر به پیروزی رسید.

- اراک-رییس حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک گفت: آموزه مهم غدیر، اهتمام به مسئله ولایت و رهبری در جامعه است، چنان که انقلاب اسلامی در بستر فرهنگ غدیر به پیروزی رسید.

جت الاسلام سیداحمد میر مهدی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن تبریک عید سعید غدیر؛ اظهار داشت: عید غدیر، عید الله اکبر و بزرگترین عید است چون عید اکمال دین و اتمام نعمات است، آموزه مهم غدیر، اهتمام به مسئله ولایت و رهبری در جامعه است، چنان که انقلاب اسلامی در بستر فرهنگ غدیر به پیروزی رسید.

رییس حوزه علمیه امام خمینی (ره) اراک در ادامه بیان کرد: خداوند متعال منت گذاشته و مردم را در دنیا به حال خود رها نکرده بلکه هدایت کرده و این هدایت بزرگترین نعمت است که روز قیامت از همین نعمت سوال خواهد شد.

میر مهدی افزود: وقتی که به رسول خدا وحی شد که رسالت خود را کامل کن همان امامت امیرالمومنین (ع) بود که عده ای مخالف بودند و خداوند می فرماید: از مردمی که مخالفت می کنند تو را حفظ می کند و پیامبر رسالت خود را انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزه مهم «غدیر» اهتمام به مسئله ولایت و رهبری در جامعه است

آموزه مهم «غدیر» اهتمام به مسئله ولایت و رهبری در جامعه است