مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 18:102023-06-25ورزشي

مسیر های سی وششمین دوره تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان مشخص شد


معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و جانشین سی وششمین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان، مسیرهای سی و ششمین دوره ی تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان را اعلام کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و جانشین سی وششمین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان، مسیرهای سی و ششمین دوره ی تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان را اعلام کرد.

جواد امان زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سی وششمین دوره از تور دوچرحه سواری ایران-آذربایجان به میزبانی سه استان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل، چهارم لغایت نهم شهریورماه سال جاری برگزار می شود.

وی افزود: مراسم افتتاحیه این دوره تور از ساعت 18 روز شنبه چهارم شهریورماه در تالار پتروشیمی تبریز برگزار خواهد شد.

جانشین تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان در رابطه با مسیرهای این تور عنوان کرد: مرحله اول از تبریز آغاز و در پارک الغدیر ارومیه به اتمام می رسد و بعد از پایان این مرحله، تمامی رکابزنان و اعضای تور به شهر تبریز ترانسفر خواهند شد.

وی افزود: مرحله دوم نیز از شهر تبریز شروع می شود و در منطقه آزاد ارس به پایان می رسد، سومین مرحله این تور از منطقه آزاد ارس استارت خواهد خورد و در شبستر شاهد پایان این مرحله خواهیم بود و اعضای تور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر های سی وششمین دوره تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان مشخص شد

مسیر های سی وششمین دوره تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان مشخص شد