مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 02:452023-06-21بين الملل

خطر استیضاح در کمین بایدن!


به دنبال تلاش برخی نمایندگان جمهوری خواه در کنگره آمریکا برای استیضاح جو بایدن، رییس مجلس نمایندگان آمریکا به علت واهمه از تبعات این اقدام با طرح این موضوع در کنگره مخالفت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رسانه های آمریکایی فاش ساختند که دو تن از نمایندگان جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا به دنبال طرحی برای استیضاح بایدن در کنگره بودند که کوین مک کارتی رییس این نهاد قانونی به علت واهمه از تبعات این تصمیم، از طرح آن در مجلس نمایندگان مخالفت کرد.

بر پایه این گزارش، دو تن از نمایندگان جمهوری خواه کنگره آمریکا به نام های لورن بوبرت و مارجری تایلر-گرین درصدد ارائه طرح استیضاح جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا با مواردی، چون نحوه رسیدگی بایدن به موضوع مهاجرت و اوضاع مرزی با مکزیک و نیز پرونده جنجالی هانتر بایدن ، فرزندش در مورد جرایمی، چون جرایم مالیاتی و نیز استفاده از سلاح گرم بودند که وی بایستی در مورد آن ها پاسخگو باشد، اما با مخالفت رییس مجلس نمایندگان مواجه شد.

در همین ارتباط، بوبرت روز سه شنبه در جلسه مجلس نمایندگان با انتقاد از عملکرد رییس جمهور آمریکا گفت: سهل انگاری بایدن در انجام وظیفه منجر به خارج شدن کنترل عملیاتی مرزها و افزایش باندهای جنایتکار خارجی در این مناطق شده است که جان شهروندان آمریکایی را به خطر می اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر استیضاح در کمین بایدن!

خطر استیضاح در کمین بایدن!