مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 12:252023-06-27سياسي

سخنگوی قوه قضاییه: سند تحول قضایی از اجرایی ترین و عملیاتی ترین اسناد بالادستی است


سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه زمانی خروجی سند تحول قضایی مطلوب است که رضایت مردم را در پی داشته باشد، گفت: معتقدیم این سند از اجرایی ترین و عملیاتی ترین اسناد بالادستی در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه همزمان با ششمین روز از هفته قوه قضاییه در برنامه سلام صبح بخیر اظهار کرد: دستگاه قضایی در  یک سال گذشته بر اساس نقشه راهی که در سند تحول ترسیم و احصاء شده است و همچنین مبتنی بر توصیه های 8 گانه مقام معظم رهبری که در دیدار 7 تیر سال گذشته اعلام کردند، حرکت خود را استمرار داده است.

وی با بیان اینکه البته شرایط و تحولاتی نیز بوده که ما باید بر اساس آن بحث اجرای سند تحول را مورد توجه قرار می دادیم، افزود: سیر تحول در دستگاه قضایی و سایر بخش های کشور یک مسیر اجتناب ناپذیر است که نمی توانیم از آن بگذریم.

طبیعتا قوه قضاییه نیز برای نیل به اهداف عالیه خود باید در این مسیر حرکت کند و ممیزی شود تا از مسیر و ساختار خارج نشود.

سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه یک دستگاه و ساختار پویا و زنده اگر بخواهد پویایی خود را حفظ کند باید متمسک به تحول و تعالی شود، افزود: انشاالله بتوانیم با برنامه ریزی در این زمینه کار را به نحو احسن انجام دهیم؛ زیرا زمانی می توانیم بگوییم که در اجرای سند تحول موفق بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی قوه قضاییه: سند تحول قضایی از اجرایی ترین و عملیاتی ترین اسناد بالادستی است

سخنگوی قوه قضاییه: سند تحول قضایی از اجرایی ترین و عملیاتی ترین اسناد بالادستی است