مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 08:112023-07-10سياسي

مسئله فقط روسری نیست، دشمن با اصل اسلام مبارزه می کنند


علی رضا حیدری سرپرست فرمانداری پاوه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به روز 21 تیر 1314 قیام مردم مشهد در اعتراض به سیاست های ضداسلامی و کشف حجاب رضاخان در صحن مسجد گوهرشاد، اظهار کرد: باید از عفت و غیرت مردم انقلابی ایران عزیز در برابر فشارهای دوران پهلوی بر خانواده ها الگو بگیریم که در گوشه و کنار مملکت مبارزه کردند و اعمال سیاست ممنوعیت حجاب و اجباری شدن تغییر لباس زنانشان را نپذیرفتند.

وی با بیان اینکه امروز هم با فشارهایی از جانب دشمنان و استکبار و مخالفین نظام جمهوری اسلامی بر علیه کشورمان در برداشتن حجاب مواجه هستیم، گفت: مبارزه دشمنان با حجاب، مبارزه با یک روسری نیست، بلکه با نماد اسلامی است؛ حجاب خواهران ما نماد اسلامی است و  دشمنان با اصل اسلام و هویت ایرانی اسلامی مبارزه می کنند.

سرپرست فرمانداری پاوه با اشاره به اینکه ایران به موضوع مبانی اسلام پایبند است، ادامه داد: دشمنان در این مدت تمام توان و انرژی خود را به کار گرفتند که با جمهوری اسلامی مبارزه کنند، چون می دانند  ایران اسلامی سردمدار مبارزه با کفر است.

وی یادآور شد: در روزهای اخیر نیز در غرب شاهد پروژه قرآن سوزی با پوشش کامل پلیس بودیم که نشان از خصومت آنان علیه اسلام و قرآن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله فقط روسری نیست، دشمن با اصل اسلام مبارزه می کنند

مسئله فقط روسری نیست، دشمن با اصل اسلام مبارزه می کنند