مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 14:152023-07-01سياسي

معرفی پاشایی به عنوان بیست و نهمین فرماندار هشترود


طی مراسمی با حضور تراب محمدی معاون سیاسی، اجتماعی استاندار از زحمات علیرضا توری تقدیر و با حکم عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی ابوالفضل پاشایی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان هشترود معارفه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از هشترود، تراب محمدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی ظهر در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان هشترود اظهار کرد: امروز در سایه دولت قوی، امام و شهدا ایران و ایرانی در هر جای دنیا مورد تکریم قرار می گیرد.

محمدی در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان هشترود گفت: کارکنان ادارات باید اخلاق پسندیده با ارباب رجوع داشته باشند و برای خدا و خالصانه کار کنند.

وی در ادامه بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفند امسال تاکید کرد و از مجریان برگزاری انتخابات خواست بی طرفی خود را در انتخابات نشان دهند و حق هیچ گونه دخالت در امر انتخابات را ندارند.

محمدی به سبقه تاریخی شهرستان هشترود اشاره کرد و گفت: این شهرستان از لحاظ فرهنگی تاریخی و گردشگری دارای پتانسیل های فراوان است که باید احصا شود.

وی وجود معادن مختلف در شهرستان را مغتنم دانست و گفت : این شهرستان می تواند جزء شهرستان ‍های موفق و بالقوه در تمام زمینه ها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی پاشایی به عنوان بیست و نهمین فرماندار هشترود

معرفی پاشایی به عنوان بیست و نهمین فرماندار هشترود