مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 16:152023-06-24سياسي

بیگانگان با ابرنواختر به ما پیام می دهند!


مطالعه جدید پروژه «جستحوی هوش فرازمینی»(SETI) ادعا می کند که بیگانگان می توانند از ابرنواختر برای ارسال پیام به ما استفاده کنند و یک ابرنواختر تازه کشف شده نیز به عنوان محلی برای آزمایش این ایده استفاده می شود.

- مطالعه جدید پروژه جستحوی هوش فرازمینی (SETI) ادعا می کند که بیگانگان می توانند از ابرنواختر برای ارسال پیام به ما استفاده کنند و یک ابرنواختر تازه کشف شده نیز به عنوان محلی برای آزمایش این ایده استفاده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فیز، طبق یک مطالعه جدید از پروژه جستجوی هوش فرازمینی(SETI)، تمدن های بیگانه بسیار پیشرفته تر از تمدن ما می توانند از رویدادی دیدنی مانند ابرنواختر برای ارسال پیام به ما استفاده کنند.

این مطالعه هنوز مورد بررسی همتا قرار نگرفته است، اما رویکرد جالبی را ارائه می کند مبنی بر اینکه تمدن های بیگانه می توانند از برنواخترها برای ارسال پیام های خود به ما استفاده کنند.

در جایی حوالی یکی از میلیون ها ستاره در کهکشان های موجود در کیهان، شاید سیاره ای باشد که شرایطی دارد که از حیات پشتیبانی می کند و میزبان تمدنی بسیار شبیه به تمدن ماست.

بنابراین اگر آنها واقعاً آنجا باشند، باید تلاش کرده باشند تا نشانه های حیات را در جای دیگری جستجو کنند و سازمان هایی مانند SETI به دنبال این موضوع بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیگانگان با ابرنواختر به ما پیام می دهند!

بیگانگان با ابرنواختر به ما پیام می دهند!