مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 13:302023-07-05دانش

اسکان دانشجویان علوم پزشکی در 888 واحد خوابگاه متاهلی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، حمید رییسی تعداد دانشجویان متاهل مشغول به تحصیل در دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی را 42 هزار و 143 دانشجو عنوان کرد و گفت: - معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با اشاره به دانشجویان متاهل علوم پزشکی گفت: 888 واحد خوابگاه متاهلی کار اسکان دانشجویان متاهل را برعهده دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، حمید رییسی تعداد دانشجویان متاهل مشغول به تحصیل در دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی را 42 هزار و 143 دانشجو عنوان کرد و گفت: 888 واحد خوابگاه متاهلی کار اسکان دانشجویان متاهل را برعهده دارد.

معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت افزود: تا قبل از شروع دولت سیزدهم، 807 واحد خوابگاه متاهلی در دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی کشور وجود داشته است، اما از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون، 81 واحد خوابگاه به ظرفیت خوابگاه های متاهلی اضافه شده است.

وی با اشاره به اینکه در 42 دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی کشور خوابگاه متاهلی وجود ندارد، افزود: تلاش داریم در مسیر احداث و بازسازی خوابگاه های متاهلی اقدامات موثری انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان دانشجویان علوم پزشکی در 888 واحد خوابگاه متاهلی

اسکان دانشجویان علوم پزشکی در 888 واحد خوابگاه متاهلی