مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 11:152023-07-18سياسي

بزرگترین خدمت به اقتصاد نظام اسلامی حفظ اشتغال عشایر است


معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه گفت: بزرگترین خدمت به اقتصاد نظام حفظ اشتغال عشایر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار ضیاالدین حزنی صبح سه شنبه در همایش شبانان و گله داران استان مرکزی اظهار کرد: جامعه عشایری در 29 استان پراکنده اند به غیر از استان کردستان و تهران همه استان ها دارای جمعیت عشایری هستند.

وی افزود: استان های فارس و کرمان و سیستان بلوچستان و خوزستان بیشترین سهم جمعیت عشایری و استان های قم و قزوین از کمترین سهم عشایر برخوردار هستند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه تصریح کرد: همایش شبانان و گله داران در 24 استان کشور برگزار و از 9600 نفر از شبانان و گله داران در این استان ها تجلیل شده است.

حزنی بابیان اینکه حل مشکلات این قشر هدف سپاه از برگزاری همایش تکریم شبانان و گله داران است، خاطرنشان کرد: امام راحل و مقام معظم رهبری در سخنان و مناسبت های مختلفی نسبت به اهمیت و درصحنه بودن جامعه عشایری و عمق ایمان و تأثیرگذاری اقتصادی آن ها تاکید داشته اند.

وی ادامه داد: عشایر ایران از پشتوانه های بزرگ کشور و نگهداران امنیت هستند و در هر نقطه پاسدار ملیت، دین، طرفدار روحانیون و علاقه مند به سنتی بومی کشور بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین خدمت به اقتصاد نظام اسلامی حفظ اشتغال عشایر است

بزرگترین خدمت به اقتصاد نظام اسلامی حفظ اشتغال عشایر است