مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-09اقتصادي

سازش پرونده اختلاف مالی 30 میلیارد تومانی در دزفول


رییس دادگستری دزفول از سازش پرونده اختلاف مالی به ارزش 30 میلیارد تومان با کمک اعضای شورای حل اختلاف دزفول خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس دادگستری دزفول از سازش پرونده اختلاف مالی به ارزش 30 میلیارد تومان با کمک اعضای شورای حل اختلاف دزفول خبر داد.

فیصل مزرعه با اعلام این خبر اظهار کرد: در ایام دهه ولایت، اعضای شعبه 12 شورای حل اختلاف این شهرستان توانستند با تاسی به مولای متقیان حضرت علی(ع) پرونده اختلاف مالی به ارزش 30 میلیارد تومان بین شرکای یک معدن سنگ شکن بزرگ را منتهی به صلح و سازش کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از معاونت توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان خوزستان، وی افزود: چند سال پیش اختلاف مالی بین شرکای یک معدن سنگ شکن بزرگ در دزفول رخ داد که منجر به طرح شکایت شرکاء علیه همدیگر شد و روز به روز اختلاف بین آنان گسترش پیدا کرد.

وی گفت: با توجه به اهمیت موضوع و تشدید اختلاف بین شرکا، پرونده جهت ایجاد صلح و سازش به شعبه 12 شورای حل اختلاف دزفول ارجاع داده شد و بلافاصله اعضای شعبه با برگزاری جلسات متعدد به بررسی موضوع و راه حل آن با اصحاب دعوا پرداختند.

رییس دادگستری دزفول افزود: با استعانت از خداوند متعال و سعی و تلاش مجدانه اعضای شعبه 12 شورای حل اختلاف این شهرستان و در آستانه عید بزرگ غدیر خم، در جلسه ای اختلاف شرکا در خصوص بحث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازش پرونده اختلاف مالی 30 میلیارد تومانی در دزفول

سازش پرونده اختلاف مالی 30 میلیارد تومانی در دزفول