مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 15:502023-07-18اقتصادي

مدرک بین المللی مکانیک خودرو (هزینه، زمان و نحوه دریافت)


برای هر یک از این دوره ها یک مدرک منحصر به فرد و مجزا صادر خواهد شد که ساعات مشخصی از آموزش به عنوان طول دوره مهارت آموزی در آن درج خواهد شد؛ ضمناً بسیاری از کشورها، این ساعات را برابر با سابقه کار عملی در یک حوزه می دانند.

مدرک بین المللی مکانیک خودرو درجه 2 فنی حرفه ای اولین مدرکی که باید در زمینه تعمیرات خودرو دریافت کنید تا بتوانید در سایر دوره های مکانیکی شرکت کنید، مدرک درجه 2 مکانیک خودرو است.

البته برخی از رشته ها مانند برق خودرو، جلوبندی سازی و تعویض روغنی به شکل مستقل برگذار می شوند و پیشنیاز ندارند.

برای دریافت این مدرک باید تجربه عملی واقعی کار بر روی انواع خودرو سواری روز موجود در بازار از جمله موتور TU5، موتور EF7، XU7 و سایر موتورهای موجود بر روی خودروهای تولید داخل از جمله 206، سمند، پرشیا، دنا، رانا، تیبا، ساینا، ال نود، پژو و غیره را داشته باشید؛ که در دوره آموزش مکانیک خودرو فنی حرفه ای به شما آموزش داده خواهد شد.

مدرک بین المللی مکانیک خودرو درجه 1 فنی حرفه ای یکی دیگر از مدارک بین المللی مکانیک خودرو که توسط سازمان فنی حرفه ای ارائه می شود، مدرک مکانیکی درجه 1 است.

شرکت کنندگان در دوره مکانیک خودرو درجه 2 پس از پشت سر گذاشتن دوره مهارت آموزی و اخذ مدرک در صورت تمایل به یادگیری موارد پیچیده تر می توانند در این د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرک بین المللی مکانیک خودرو (هزینه، زمان و نحوه دریافت)

مدرک بین المللی مکانیک خودرو (هزینه، زمان و نحوه دریافت)