مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 12:102023-07-15فرهنگي

نمایش رادیویی مخاطبان را به سالن تئاتر جذب می کند


سرپرست انجمن هنرهای نمایشی اهواز می گوید: نمایش رادیویی نقش مهم و موثری در ترغیب و جذب مخاطبان به سمت سالن های تئاتر دارد.

- حمیدرضا سالاروند در گفت وگو با ایسنا، ادامه داد: جذابیت هایی که در بطن نمایش های رادیویی وجود دارد سبب می شود تماشاگر نگاه خاص و ویژه تری نسبت به تئاتر پیدا کند چنانکه نسبت به تماشای نمایش تصویری، نمایشنامه رادیویی که گوش داده است ترغیب شود.

وی با بیان این که نمایش رادیویی به تخیل مخاطب کمک می کند و با اشاره به اینکه ذائقه و سطح سلیقه مخاطب نسب به نمایش های تصویری بعد از استماع نمایش هایی رادیویی تغییر خواهد کرد گفت: همین موضوع کار را برای اجرای نمایش تئاتر سخت تر می کند.

این هنرمند تئاتر با تاکید بر این که برای گسترش نمایش رادیویی در جامعه باید تلاش بیشتری شود یادآور شد: حمایت و آموزش مسؤولان و متولیان نمایش رادیویی به ویژه مدیران صدا وسیما از هنرمندان می تواند توسعه و پیشرفت فعالیت سایر هنرمندان برای اجراهای نمایش رادیویی بیشتر را به همراه داشته باشد.

سالاروند گفت: پیشینه پخش نمایش رادیویی در ایران کم و بیش به سال آغازبه کار رادیو در ایران بازمی گردد.

او با اشاره به جذابیت های نمایش های رادیویی و با بیان این که نمایش رادیویی ویژگی هایی دارد که مخاطب را مجذوب خود می کند، افزود: به عنوان مثال در نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش رادیویی مخاطبان را به سالن تئاتر جذب می کند

نمایش رادیویی مخاطبان را به سالن تئاتر جذب می کند