مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 09:102023-06-29اقتصادي

گیلان جایگاه نخست را در برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری کشور دارد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از کسب جایگاه نخست این استان در برگزاری رویدادها درکشور خبر داد و گفت:رویدادهای فرهنگی و هنری منجر به توسعه صنعت گردشگری درگیلان شده است.

- ولی جهانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: گیلان به لحاظ توانمندی ها و قابلیت های گردشگری، تاریخی و طبیعی، زیرساخت های خوبی در حوزه برگزاری رویدادهای فرهنگی دارد.

وی از کسب جایگاه نخست گیلان در برگزاری رویدادها در کشور خبر داد و افزود: با عنایت به ظرفیت های ویژه استان گیلان در مبحث گردشگری، جذب توریسم و ورود میلیون ها گردشگر به استان، این اداره کل در این راستا نسبت به برنامه ریزی لازم به منظور افزایش ماندگاری سفر در استان اقدام می کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از برگزاری بیش از 300 رویداد فرهنگی و هنری در استان در سه ماه گذشته خبر داد و اضافه کرد: با توجه به بررسی ورودی سفر در سال گذشته، اداره کل گیلان با اجرای حدود 300 رویداد فرهنگی، جشنواره و همایش در ایام گذشته طی سال 1402 در ماندگاری بیش از 22 میلیون نفر- شب در گیلان عملکرد مثبتی داشته است.

جهانی با تاکید بر لزوم احیای فرهنگ ها و سنت ها در کنار پرداختن به توانمندی های روز اضافه کرد: استمرار رویدادها بمنظور احیای فرهنگ و ایجاد نشاط اجتماعی در استان گیلان در اولو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان جایگاه نخست را در برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری کشور دارد

گیلان جایگاه نخست را در برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری کشور دارد