مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 10:292023-07-10اقتصادي

باند دوم محور اردبیل به مشگین شهر امسال تکمیل می شود


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تکمیل و به بهره برداری مسیر اصلی احداث باند دوم محور اردبیل - مشگین شهر در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان اردبیل، محبوب حیدری در بازدید از روند آخرین وضعیت پیشرفت اجرای پروژه های در حال اجرای حوزه راه و شهرسازی شهرستان مشگین شهر با اعلام این مطلب اظهار کرد: مسیر اصلی احداث باند دوم محور اردبیل به مشگین شهر رو به اتمام و تکمیل شدن هست و در جلسه ای که با حضور مدیرعامل موسسه عاشورا قرارگاه خاتم الانبیاء برگزار شد مقرر گردید باقیمانده عملیات اجرایی پروژه اعم از تکمیل یک دستگاه پل خاص 3 دهانه ، احداث و تکمیل 3 تقاطع و آسفالت لایه دوم بطول 5 کیلومتر را به اتمام رسانیده و جهت عبور و مرور هموطنان عزیز در سال جاری آماده کنند.

وی در خصوص طرح نهضت ملی مسکن شهرستان مشگین شهر گفت: کل ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن در مشگین شهر 15 هزار و 832 نفر متقاضی است که از این تعداد 2 هزار و 885 نفر پس از بررسی های لازم مورد تایید قرار گرفته و به 2 هزار و 680 نفر تخصیص پروژه انجام یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به اتمام مرحله فونداسیون یک هزار و 528 واحدی و تکمیل 120 واحد اسکلت پروژه احداث مسکن شهید بنی هاشم شهرستان مشگین شهر اشاره و بیان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند دوم محور اردبیل به مشگین شهر امسال تکمیل می شود

باند دوم محور اردبیل به مشگین شهر امسال تکمیل می شود