مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 17:502023-07-06سياسي

650 روستا در شهرستان جیرفت دارای تنش آبی هستند


رییس اداره آبفای جیرفت از تنش آبی 650 روستا در این شهرستان خبر داد و گفت: جیرفت دارای 700 روستا است که از این تعداد 650 روستا تنش آبی دارند.

- ایسنا/کرمان رییس اداره آبفای جیرفت از تنش آبی 650 روستا در این شهرستان خبر داد و گفت: جیرفت دارای 700 روستا است که از این تعداد 650 روستا تنش آبی دارند.

علی مشایخی 15 تیرماه در حاشیه بازدید از پروژه های آبرسانی شهرستان جیرفت از رفع تنش آبی در آینده نزدیک خبر داد و افزود: برای جلوگیری از بحران آبی باید مشکلات آب شرب در تابستان سال جاری برطرف شوند و در این راستا توسط قرارگاه خاتم الانبیاء اقدامات قابل توجهی در دست اجرا است.

وی از تنش آبی 650 روستا در شهرستان جیرفت سخن به میان آورد و افزود: 700 روستا در شهرستان جیرفت وجود دارد که بیش از 650 روستا دارای تنش آبی هستند که در این راستا اقدامات خوبی از سوی قرارگاه خاتم الانبیا انجام شده که قابل تقدیر است.

مشایخی از اهتمام ویژه نسبت به جمع آوری انشعابات غیرمجاز و فضای سبز خبرداد و اظهار کرد: انشعابات غیرمجاز و فضای سبز باید مدیریت شوند زیرا اولویت، آب شرب مردم است و در این راستا شوراهای شهر و روستا، شهرداران و دهیاران باید همکاری لازم را با مجموعه آبفا داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

650 روستا در شهرستان جیرفت دارای تنش آبی هستند

650 روستا در شهرستان جیرفت دارای تنش آبی هستند