مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 17:102023-07-16ورزشي

همدان میعادگاه هاکی چمنی بانوان کشور


تیم هاکی بانوان همدان که طی سال های اخیر مقتدرانه در رقابت های قهرمانی کشور در رده های سنی مختلف حضور دارد با قهرمانی در رقابت های بزرگسالان هاکی 5 چمنی بانوان کشور جایگاه خود را محکم تر از همیشه حفظ کرد.

- ایسنا/همدان تیم هاکی بانوان همدان که طی سال های اخیر مقتدرانه در رقابت های قهرمانی کشور در رده های سنی مختلف حضور دارد با قهرمانی در رقابت های بزرگسالان هاکی 5 چمنی بانوان کشور جایگاه خود را محکم تر از همیشه حفظ کرد.

مسابقات قهرمانی هاکی 5 چمنی بانوان کشور به میزبانی همدان و با حضور 18 تیم از استان های کشور در چمن مصنوعی ورزشگاه و آکادمی بین المللی هاکی همدان واقع در شهرک بهشتی برگزار شد.

استان همدان در دور گروهی با تیم های زنجان، فارس، البرز و کردستان هم گروه بود که در نهایت و در فینال مسابقات تیم همدان با نتیجه 2 بر صفر تیم آذربایجان شرقی را شکست داد و قهرمانی مسابقات را تصاحب کرد و تیم های آذربایجان شرقی، مرکزی و کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب مقام های دوم تا چهارم مسابقات را از آن خود کردند.

رییس هیأت هاکی استان همدان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تیم هاکی بانوان همدان با ترکیب زینب احمدی، زینب میرزایی، فاطمه قادری، فاطمه زاغه ای، ملیکا فامیل محمدی، پریا کردی، نسیم وکیلی، مهدیه یوسفی، زهرا زارعی و آزاده صفایی و با مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان میعادگاه هاکی چمنی بانوان کشور

همدان میعادگاه هاکی چمنی بانوان کشور