مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-05اقتصادي

امکان تبدیل رأی تخریب قطعی شهرداری به پرداخت جریمه و صرف آن در توسعه حمل ونقل شهری


تبدیل آرا تخریب های قطعی شهرداری به جریمه نقدی و صرف هزینه آن در محل حمل و نقل عمومی طبق ابلاغ وزارت کشور در شهر اردبیل نیز اجرایی می شود.

- ایسنا/اردبیل شهردار اردبیل گفت: تبدیل آرا تخریب های قطعی شهرداری به جریمه نقدی و صرف هزینه آن در محل حمل و نقل عمومی طبق ابلاغ وزارت کشور در شهر اردبیل نیز اجرایی می شود.

محمود صفری 14 تیر در جمع خبرنگاران از تعیین تکلیف ساختمان های دارای حکم تخریب با اجرای تبصره قانون بودجه سال 1402 خبر داد و اظهار کرد: بر اساس بند ت تبصره 6 قانون بودجه سال 1402 کل کشور و دستورالعمل اجرایی وزارت کشور، امکان تبدیل برخی از آرای تخریب به جریمه نقدی فراهم شد که در شهر اردبیل نیز اجرا خواهد شد.

وی افزود: حکم تخریب ساختمان هایی که تا قبل از پایان سال 1400 بدون پروانه یا مخالف مفاد پروانه در محدوده شهرها ساخته شده اند، چنانچه ساخت وساز برخلاف اصول سه گانه بهداشتی، شهرسازی و فنی نباشد، به واریز نقدی عوارض و جریمه تبدیل خواهد شد.

تمامی مبالغ جریمه ها در محل حمل ونقل عمومی شهری هزینه خواهد شد.

شهردار اردبیل با بیان این که متقاضیان تا پایان شهریور فرصت دارند، جهت بهره مندی از این تبصره به مناطق 5گانه شهرداری اردبیل مراجعه کنند، تصریح کرد: احکام صادرشده قطعی مبنی بر قلع و قمع با تأیید شهردار با رعایت مفاد یادشده، به وار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان تبدیل رأی تخریب قطعی شهرداری به پرداخت جریمه و صرف آن در توسعه حمل ونقل شهری

امکان تبدیل رأی تخریب قطعی شهرداری به پرداخت جریمه و صرف آن در توسعه حمل ونقل شهری