مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 18:052023-06-26سياسي

مردم آستارا در معرض ابتلا به وبا قرار دارند


با توجه به گرم شدن هوا و ورود مسافران و همچنین معضل جاری بودن فاضلاب در برخی نقاط شهر، مردم در معرض ابتلا به وبا قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدحسین احمدی ظهر دوشنبه در نشست شورای بهداشت شهرستان آستارا با اشاره به اهمیت شیوع وبا در این شهرستان با توجه به آغاز فصل گرما و حضور مسافران در آستارا از نقاط مختلف کشور و همچنین مسافران خارجی، بر توجه هرچه بیشتر به این موضوع تاکید کرد.

وی گفت: وبا جزو کشنده ترین بیماری ها است که ظرف چند ساعت فرد را با مرگ مواجه می کند و در چند روز می تواند یک شهر را آلوده کند که اگر چنین اتفاقی در آستارا بیفتد، با توجه به شیوع شدید این میکروب بستری شدن نزدیک به 20 درصد جمعیت شهر پیش بینی می شود که با توجه به ظرفیت مراکز درمانی ما در صورت شیوع این بیماری با وضعیتی حاد روبه رو خواهیم بود.

احمدی با اشاره به جاری بودن فاضلاب در برخی نقاط در سطح شهر آستارا گفت: تماس افراد یا راه رفتن روی آن احتمال دارد که میکروب را از فاضلاب یک خانواده مبتلا به خانه، به محل کار، به مدرسه، حتی به مراکز بهداشتی و یا سایر نقاط منتقل کند؛ به دلیل برخی مسائل آستارا در بحث مسائل بهداشتی به توجه بیشتری نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم آستارا در معرض ابتلا به وبا قرار دارند

مردم آستارا در معرض ابتلا به وبا قرار دارند