مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-22اقتصادي

کدام کشورها از صداوسیما سریال می خرند؟


مدیر رسانه بین الملل معاونت سیما با بیان اینکه یکی از مزیت های صداوسیما برای بازاریابی محصولات خود، محتوای حلال یا پاکی است که بر مبنای فرهنگ، - اصول، باورها و هویت ملی تولید کرده است، گفت: سال گذشته و همین چند ماهی که از 1402 سپری شده، درآمد ارزی خوبی از فروش حق پخش آثار صداوسیما حاصل شده است.

علی کربلایی حسینی در گفت وگو با ایسنا خبر داد: با وجود تحریم ها، سال 1401 سال موفقی از نظر درآمدزایی برای اداره رسانه بین الملل بود.

یوسف پیامبر ، مردان آنجلس و مریم مقدس پرطرفدارترین سریال ها وی از واگذاری حقوق پخش سریال هایی به شبکه های خارجی در کشورهای همسایه و همچنین دیگر نقاط جهان خبر داد و تصریح کرد: سریال های تاریخی و مذهبی همچنان در صدر فهرست فروش حق پخش تلویزیونی و دیجیتال قرار دارد؛ به طوری که همچنان سریال های یوسف پیامبر(ع) ، مردان آنجلس و مریم مقدس (س) از پرطرفدارترین محصولات رسانه ای مورد تقاضای شبکه های مختلف خارجی است.

سریال یوسف (ع) فروش انیمیشن های ایرانی به روسیه و ترکیه مدیر رسانه بین الملل معاونت سیما تولیدات پویانمایی و مستندهای صداوسیما را از دیگر گونه های مورد توجه و تقاضای شبکه های خارجی عنوان و تصریح کرد: برای نمونه سال 1401 حق پخش بیش از 10 عنوان پویانمایی در انگلیس به فروش رسانده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام کشورها از صداوسیما سریال می خرند؟

کدام کشورها از صداوسیما سریال می خرند؟