مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 15:102023-06-23سياسي

رییسی بدهکارترین دولت را تحویل گرفت/ شرایط رو به بهبود است


امام جمعه آرادان با بیان اینکه رییسی دولتی را از روحانی تحویل گرفت که رکورد بدهکاری را شکسته بود، گفت: علیرغم تمام این مشکلات شاهدیم که دولت سیزدهم در حال تلاش برای رفع مشکلات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه های نمازجمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب الزمان (عج) ضمن گرامی داشت هفته قوه قضاییه بیان کرد: علیرغم اینکه دادگستری آرادان نسبت به جمعیت، به اندازه کافی نیرو و پرسنل نداشته باشد، اما به خوبی کار دستگاه قضایی در آرادان انجام می شود که جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه شهرستان آرادان وضعیت خوبی به لحاظ امنیتی دارد، ابراز کرد: مردم این شهرستان از سطح فرهنگی بالایی برخوردار هستند و ما خوشبختانه مسائلی مانند نزاع های دسته جمعی بسیار کم شاهد هستیم و اغلب پرونده های دستگاه قضایی به واسطه اینکه بسیار مزارع و باغات فاقد سند هستند، مشکلات ملکی و وراث و … است و ما بزهکاری هایی غیر از این مسائل، بسیار اندک داریم.

آرادان در امنیت امام جمعه آرادان با بیان اینکه در مقوله اغتشاشات نیز خوشبختانه در این شهرستان هیچ تحرکی در کف خیابان نداشتیم، بیان کرد: قوه قضاییه بسیار اهمیت دارد و مردم نیز همراهی خوبی با دستگاه قضایی در آرادان دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی بدهکارترین دولت را تحویل گرفت/ شرایط رو به بهبود است

رییسی بدهکارترین دولت را تحویل گرفت/ شرایط رو به بهبود است