مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-15اقتصادي

عملیات اجرایی قطعه سوم پروژه بن - داران به زودی آغاز می شود


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور تکمیل قطعه دوم و آغاز ساخت قطعه سوم پروژه بن - داران قراردادی به ارزش 380 میلیارد تومان با پیمانکار امضا شده است که به زودی عملیات اجرایی آغاز می شود.

- حمید ربیعی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طرح بن - داران 98 کیلومتر طول دارد که 58 کیلومتر آن در چهارمحال و بختیاری واقع شده و در سنوات گذشته 18 کیلومتر از شهرکرد به سمت بن انجام شده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هم اکنون در سه قطعه مشغول کار هستیم، قطعه اول به طول 6 کیلومتر از بن تا روستای لارک از سال 1398 شروع شده و تقریبا عملیات اجرایی به پایان رسیده است و در چند روز آینده به بهره برداری می رسد.

وی افزود: قطعه دوم به طول 6 کیلومتر از روستای لارک تا روستای شیخ شبان 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قطعه سوم به طول هفت کیلومتر از روستای شیخ شبان به سمت آزادگان است.

ربیعی اضافه کرد: در حال حاضر مناقصه ای با هزینه ای بالغ بر 380 میلیارد تومان برای تکمیل قطعه دوم و شروع قطعه سوم انجام شده است و به زودی پیمانکار مشغول کار می شود.

وی عنوان کرد: این پروژه از مصوبات سفر است و حدود 100 میلیارد تومان برای آن پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی قطعه سوم پروژه بن - داران به زودی آغاز می شود

عملیات اجرایی قطعه سوم پروژه بن - داران به زودی آغاز می شود