مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 10:152023-07-03سياسي

کاهش جرایم نیروهای مسلح در کرمان/توجه ویژه به پیشگیری از وقوع جرم


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان با اشاره به اینکه در سال های ‬ اخیر به پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح بیشتر توجه شده است، - از کاهش جرایم این بخش در استان کرمان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام علی توکلی گفت: نقش رسانه در اصلاح و یا تخریب جامعه بر کسی پوشیده نیست، رسانه هم می تواند به جامعه امید و نشاط بدهد و هم می تواند یاس و سرخوردگی برای جامعه ایجاد کند، لذا مهم ترین کار، مخاطب شناسی و هدف شناسی است.

وی با اشاره به اینکه نوع چینش خبر به هنرمندی خبرنگار بستگی دارد، افزود: خبرنگار حلقه واسط بین دولت، حکومت و مردم است و باید خبرنگاران به خاطر تأثیر کار خبر، اهمیت ویژه ای برای این کار قائل باشند و در اخبار و تحلیل حب و بغض را کنار بگذارند.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان با اشاره به نقد درست و همراه با پاسخ طرفین، بیان کرد: رسانه ها دنبال گره گشایی از ذهن مردم باشند، ضمن اینکه رسانه ها آیینه عملکرد مسئولان هستند.

وی گفت: در سازمان قضایی نیروهای مسلح به جرایم خاصی که نظامی ها در حوزه ماموریتشان انجام می دهند، رسیدگی می شود.

توکلی تصریح کرد: در سال های ‬ اخیر به پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح بیشتر توجه شده و بیشترین تلاش و برنامه ریزی بر این موضوع متمرکز شده و در سال گذشته سازمان قضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش جرایم نیروهای مسلح در کرمان/توجه ویژه به پیشگیری از وقوع جرم

کاهش جرایم نیروهای مسلح در کرمان/توجه ویژه به پیشگیری از وقوع جرم