مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 16:252023-07-18سياسي

دیار علویان حال و هوای محرم می گیرد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: همایش شیرخوارگان حسینی، همایش دختران زینبی برای نوجوانان دختر و برگزاری اجتماعات بزرگ حسینی و برگزاری مراسم احل من العسل در تمام شهرهای استان از جمله برنامه های عزاداری حسینی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، صدای محرم درحالی به گوش می رسد که تمام شهرهای مازندران به پیشواز برگزاری مراسم عزاداری رفتند.

تمام شهرهای مازندران حال و هوای محرم به خود گرفت و حتی سر درب منازل با نصب پرچم عزای حسینی ارادت خود به آل الله را نشان می دهند.

حجت الاسلام علی اصغر اصغری ولوجایی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران، درباره برنامه های فرهنگی و عزای حسینی در استان اظهار کرد: ماه محرم پیوند شور و شعور است که عقلانیت با عرفان و معرفت عجین شده است و ماه محرم برای همه الگو است و حرفی بسیار ارزشمند را دارد که فرصتی طلایی است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه در طول ایام محرم برنامه های مختلفی تدارک دیده شده است، تصریح کرد: در دهه اول محرم چهار برنامه محوری تدارک دیده شده است.

اصغری ولوجایی اضافه کرد: همایش شیرخوارگان حسینی، همایش دختران زینبی برای نوجوانان دختر و برگزاری اجتماعات بزرگ حسینی و برگزاری مراسم احل من العسل در تمام شهرهای استان از جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیار علویان حال و هوای محرم می گیرد

دیار علویان حال و هوای محرم می گیرد