مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 16:352023-07-13اقتصادي

بیش از 70 درصد جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش بیمه سلامت هستند


سرپرست اداره کل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 70 درصد جمعیت استان یعنی حدود 520 هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست اداره کل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 70 درصد جمعیت استان یعنی حدود 520 هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

محسن عزیزی روز پنجشنبه 22 تیرماه 1402 در جمع خبرنگاران افزود: این تعداد در پنج صندوق کارکنان دولت، سایر اقشار (کمیته امداد و بهزیستی، خانواده های ایثارگران)، دفترچه های ایرانیان سلامت همگانی و روستاییان و عشایر تحت پوشش این بیمه سلامت هستند.

وی با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم یعنی همان عدالت در سلامت، اظهار کرد: در این دولت برنامه هایی تدارک دیده شده تا توجه بیشتری به بیماران خاص و صعب العلاج شود.

سرپرست اداره کل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این بیماران با بارگذاری مدارک و اسناد مورد نیاز در سامانه شهروندی سازمان بیمه سلامت ایران و تایید بیماری و نوع خدمات درمانی که دریافت می کنند از خدمات این صندوق بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: از سال 1401 تاکنون هفت هزار 200 نفر از این بیماران در استان شناسایی و نشاندار شدند و زیر پوشش خدمات صندوق قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 70 درصد جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش بیمه سلامت هستند

بیش از 70 درصد جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش بیمه سلامت هستند