مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 17:152023-06-28اقتصادي

قصه آب در فلات مرکزی ایران+ فیلم


استان یزد در شرایط نرمال بارش نیز تنها 38 درصد متوسط بارندگی کشور را در اختیار دارد و این در حالی است که معمولاً بارش ها در این استان کمتر از نرمال است و می طلبد امروزه با الگو گرفتن شیوه همیزیستی با طبیعت از قطره قطره آب موجود استفاده شود.

- مدیرعامل آب منطقه ای یزد در ادامه با بیان این که طرح های مدیریت مصرف و طرح های مدیریت تامین منابع پایدار آبی در دستور کار استان یزد است، اظهار کرد: همه شهرستان های استان از طرح آبرسانی از خرسان بهره مند خواهند شد.

طرح های آب انتقالی، راهگشای کمبود آب منابع وی افزود: طرح های تامین آب نیز شامل طرح های بزرگ آبرسانی و مدیریت مصرف آب در خود استان است که آب منطقه ای با همکاری آب و فاضلاب، طرح هایی را در دست اجرا دارد.

جوادیان زاده در خصوص تامین آب انتقالی گفت: در این زمینه، آبرسانی از خرسان در برنامه است که 140 میلیون متر مکعب آب شیرین برای مصارف شرب استان یزد اختصاص یافته و همه شهرستان ها از این طرح برخودار خواهند شد و گشایش خوبی برای استان یزد رقم می خورد.

وی با اشاره به افزایش مصرف آب در فصل گرم سال تصریح کرد: در فصل تابستان به دلیل کمبود منابع آب با افت فشار روبرو می شویم که طرح های آبرسانی راهگشا خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه آب در فلات مرکزی ایران+ فیلم

قصه آب در فلات مرکزی ایران+ فیلم