مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-04سياسي

ماندگاری فرهنگ در گرو ارائه آن در قالب هنر/ بیان نو لازمه تبیین


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه ماندگاری فرهنگ در گرو ارائه آن در قالب هنر است، گفت: جهاد تبیین بیان نو را می طلبد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حجت سالاری مکی ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر تبلیغات اسلامی قاین اظهار کرد: فعالیت در سنگر کار فرهنگی شهرستان قاین با توجه به نوع نگاه دقیق امام جمعه شهرستان ظرافت بیشتری می طلبد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به وظیفه دانستن جهاد تبیین بیان کرد: یکی از مسائل بسیار مهم تقدیر و تشکر از خانواده های همه مبلغین است چرا که بسیاری از اوقات تعطیل که مردم به سفر و تفریح می روند اوج کار مبلغ است و کمتر فرصت را برای خانواده اختصاص می دهد.

سالاری مکی با اشاره به فعالیت های مدیر جدید تبلیغات اسلامی قاین بیان کرد: حجت الاسلام سهرابی نژاد در حوزه تبلیغ و به ویژه تبلیغ برای کودک و نوجوان که تأکید سازمان تبلیغات اسلامی است به صورت ویژه تخصص و مهارت دارند.

وی یادآور شد: از طرف دیگر ایشان بومی منطقه هستند و شناخت خوبی از شهرستان دارند که یک نکته مثبت محسوب می شود.

تبلیغ ویژه کودک و نوجوان جدی گرفته شود مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه در جهاد تبیین با توجه به هجمه دشمن نیازمند خلاقیت و کار نو و جدید است، گفت: ما باید به سمت کودک و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماندگاری فرهنگ در گرو ارائه آن در قالب هنر/ بیان نو لازمه تبیین

ماندگاری فرهنگ در گرو ارائه آن در قالب هنر/ بیان نو لازمه تبیین