مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-05اجتماعي

پیشرفت 75 درصدی پل دسترسی شهرک شهید خرازی در بزرگراه شهید همدانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسعود حق لطفی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با اشاره به اعمال انسداد ترافیکی در بزرگراه شهید همدانی در ابتدای ماه جاری اظهار داشت: - مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از پیشرفت 75 درصدی عملیات احداث پل دسترسی شهرک شهید خرازی (R12) در بزرگراه شهید همدانی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسعود حق لطفی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با اشاره به اعمال انسداد ترافیکی در بزرگراه شهید همدانی در ابتدای ماه جاری اظهار داشت: عملیات نصب شاه تیر های بتنی عرشه پل دسترسی بزرگراه شهید خرازی ضمن بهره گیری از جرثقیل ها و تیم های تخصصی انجام شده است.

وی با اعلام پیشرفت 75 درصدی عملیات احداث این پل دسترسی، تحکیم اتصالات تیرها، آرماتوربندی و بتن ریزی عرشه را از مهمترین اقدامات پیش روی پروژه ذکر و اضافه کرد: پل شهرک شهید خرازی در صورت رفع به موقع معارض ملکی موجود در ضلع شمال غرب پروژه، تا پایان تابستان امسال به بهره برداری می رسد.

شایان ذکر است عملیات احداث پل دسترسی شهرک شهید خرازی روی بزرگراه شهید همدانی (حدفاصل بلوار پژوهش تا خیابان اردستانی) از بهار سال 1401 آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 75 درصدی پل دسترسی شهرک شهید خرازی در بزرگراه شهید همدانی

پیشرفت 75 درصدی پل دسترسی شهرک شهید خرازی در بزرگراه شهید همدانی