مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 09:002023-07-03سياسي

مسببان قرآن سوزی در سوئد مجازات شوند


رییس کانون قرآن و عترت وزارت نیرو با تأکید بر اینکه باید مسببان قرآن سوزی در سوئد مجازات شوند گفت بازگشت به قرآن راه حل بسیاری از مشکلات موجود در جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی قبادی، رییس کانون قرآن و عترت وزارت نیرو صبح امروز در محفل انس با قرآن کریم که با حضور قاری ممتاز بین المللی، استاد وحید نظریان در شرکت آب منطقه ای سمنان برگزار شد، اظهار کرد: دنیای اسلام همه از قرآن سوزی انجام گرفته در کشور سوئد گله مند و دردمند هستند و باید حتماً با مسببان این حادثه برخورد قاطع شود.

وی خاطرنشان کرد: ما که در کشور قرآنی زندگی می کنیم، مادامی که مستمسک به آموزه های قرآنی هستیم، بر دشمنان فائق خواهیم آمد و علت بسیاری از مشکلات، عدم پیوست قرآنی و عدم توجه به قرآن است و چون با قرآن فاصله داریم، مشکلاتی وجود دارد.

رییس کانون قرآن و عترت وزارت نیرو با بیان اینکه راهکار حل بسیاری از مشکلات بازگشت به قرآن و فرهنگ قرآنی است، گفت: انس با قرآن و فرهنگ قرآنی باید در جامعه امروز نهادینه شود.

وی خاطرنشان کرد: هر چه حلاوت قرآن کریم را به مردم بچشانیم، انس با قرآن ایجاد می شود و کشاندن حلاوت تلاوت قرآن به ذائقه مردم اگر نهادینه شود، بسیاری از مشکلات ما برطرف و برکت زیادی در زندگی ما ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسببان قرآن سوزی در سوئد مجازات شوند

مسببان قرآن سوزی در سوئد مجازات شوند