مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 14:502023-06-24سياسي

آغاز عملیات توسعه کتابخانه امام حسن مجتبی(ع) در مهاجران


عملیاتی توسعه کتابخانه عمومی امام حسن مجتبی(ع) شهر مهاجران با حضور مسئولان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز عملیاتی توسعه کتابخانه عمومی امام حسن مجتبی(ع) شهر مهاجران شهرستان بهار با حضور مسئولان شهرستانی و استانی و نماینده مردم شهرستان های بهار و کبودراهنگ آغاز شد.

ارائه بیش از 60 نوع خدمت به مردم مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان در این آیین با بیان اینکه یکی از زیرساخت های رفتاری و سواد شهروندی توسعه فضاهای فرهنگی است اظهار کرد: کتابخانه ها مراکز اجتماع محلات هستند و در کتابخانه های استاندارد بیش از 60 نوع خدمت حضوری ارائه می شود.

عاطفه زارعی با تأکید بر اینکه کتابخانه تنها قرائت خانه صرف نیست افزود: کتابخانه ها در تعریف جدید، محلی برای تبادل آراء و اندیشه و مبتنی بر منابع معتبر هستند و از عوامل موثر در توسعه علمی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و مذهبی ایران اسلامی محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه کتابخانه عمومی امام حسن مجتبی(ع) با مساحت 150 متر مربع در سال 1378 افتتاح شده است تصریح کرد: در حال حاضر این کتابخانه دارای 400 عضو فعال و 12 هزار نسخه منابع اطلاعاتی است و طرح توسعه آن و احداث سالن آمفی تئاتر با ظرفیت بیش از 200 نفر و زیربنا 400 متر مربع تعریف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات توسعه کتابخانه امام حسن مجتبی(ع) در مهاجران

آغاز عملیات توسعه کتابخانه امام حسن مجتبی(ع) در مهاجران