مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-19اجتماعي

گرد و غبار شهرستان اردستان را به تعطیلی کشاند


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با تصویب کارگروه مدیریت شرایط اضطرار وقوع پدیده گرد و غبار استان، روز پنجشنبه مورخ 29 تیر ماه ادارات و مراکز آموزشی تابستانی شهرستان اردستان به جز مراکز امدادی و درمانی تعطیل شد.

- منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به صدور اطلاعیه سطح نارنجی گرد و غبار در مناطق شرق و شمال استان جلسه کارگروه مدیریت شرایط اضطرار پدیده گرد و غبار استان با حضور اعضا تشکیل شد.

وی افزود: با توجه به خیزش کانون های گرد و غبار با منشأ اراضی شرق از جمله اردستان و جنوب سمنان، کاهش میدان دید و افزایش چشمگیر گرد و خاک و دما در شهرستان اردستان و پیش بینی ماندگاری شرایط تا آخر هفته و به منظور پیشگیری از بروز آسیب های بهداشتی و سلامت با تصویب کارگروه مدیریت شرایط اضطرار وقوع پدیده گرد و غبار استان، روز پنجشنبه کلیه ادارات و مراکز آموزشی شهرستان اردستان تعطیل و الزامات بهداشت سلامت در منطقه در برابر گرد و غبار اجرایی می شود.

شیشه فروش با اشاره به مصوبات کارگروه مدیریت شرایط اضطرار پدیده گرد و غبار استان بیان کرد: مقرر شد الزامات بهداشتی و اطلاع رسانی برای رعایت نکات بهداشتی در برابر گرد و غبار توسط مراکز بهداشت سطح استان برای گروه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرد و غبار شهرستان اردستان را به تعطیلی کشاند

گرد و غبار شهرستان اردستان را به تعطیلی کشاند