مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 09:102023-07-01ورزشي

لزوم ایجاد کمپ های ورزشی گردشگری در لرستان


برای استفاده از ظرفیت های طبیعی استان می توان کمپ ورزشی گردشگری ایجاد کرد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: برای استفاده از ظرفیت های طبیعی استان می توان کمپ ورزشی گردشگری ایجاد کرد.

سید آرش قیاسیان در گفت وگو با ایسنا در رابطه با گردشگری ورزشی در لرستان، اظهار کرد: ما الان مسابقاتی که برگزار می کنیم مانند سوارکاری، آفرود یا آب های خروشان همه می توانند برای گردشگری جاذبه باشند.

وی ادامه داد: هیئت های ما مانند سوارکاری و اتومبیل رانی می توانند با برگزاری مسابقات کشوری ارائه خدمات گردشگری داشته باشند.

قیاسیان افزود: حتی هیئت کوهنوردی نیز رشته های مفرحی داشته که با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت هایی که در استان وجود دارد می تواند جذب توریست ورزشی داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به اینکه ما در استان ظرفیت های زیادی در زمینه گردشگری ورزشی داریم، تصریح کرد: نیاز است در این رابطه تفاهم نامه های چند جانبه ای امضاء کنیم تا زیرساخت های گردشگری شناسایی شده و سایت هایی دائمی ایجاد شود.

وی ادامه داد: خیلی از شهرهای ما مانند ازنا و الیگودرز ظرفیت های خوبی دارند که هم می توان پیمایش کرد و هم با ایجاد کمپ های ورزشی جذب توریست انجام داد، چالش های ورزشی در طبیعت ایجاد کنیم ولی باید روی تمام این ایده ها فکر شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد کمپ های ورزشی گردشگری در لرستان

لزوم ایجاد کمپ های ورزشی گردشگری در لرستان