مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 09:102023-07-05سياسي

سومین جشنواره فرهنگی «وفا» در اردبیل برگزار می شود


با هدف معرفی شخصیت ولایت مداری و وفاداری حضرت ابوالفضل العباس (ع) از زبان شعر و مداحی سومین جشنواره فرهنگی «وفا» در اردبیل برگزار می شود.

- اردبیل-با هدف معرفی شخصیت ولایت مداری و وفاداری حضرت ابوالفضل العباس (ع) از زبان شعر و مداحی سومین جشنواره فرهنگی وفا در اردبیل برگزار می شود.

به گزارشخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل صبح چهارشنبه در جلسه ستاد اجرایی جشنواره وفا در سخنانی اظهار کرد: اردبیل از دیرباز تاکنون به خاستگاه ارادتمندان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) مشهور بوده و اجرای برنامه های فرهنگی در تقویت این امر در بین نسل جوان تأثیر فراوانی دارد.

وی از همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با دانشگاه آزاد اردبیل در راستای اجرای جشنواره وفا خبر داد و افزود: محوریت بخشیدن به جشنواره در راستای تبیین شخصیت حضرت ابوالفضل (ع) نقطه قوت این فعالیت فرهنگی است که می تواند در انتقال پیام فرهنگی با زبان هنر مؤثر باشد.

در ادامه سهیل افراز دبیر تخصصی سومین جشنواره وفا در سخنانی به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و افزود: جشنواره وفا در قالب شعر به زبان ترکی، شعر به زبان فارسی، مداحی به زبان ترکی و مداحی به زبان فارسی، کتاب و مقاله نویسی برگزار خواهد شد که شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین جشنواره فرهنگی «وفا» در اردبیل برگزار می شود

سومین جشنواره فرهنگی «وفا» در اردبیل برگزار می شود