مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 01:002023-07-04بين الملل

بیانیه حزب الله و جنبش امل در حمایت از عملیات مقاومتی در جنین


مقامات جنبش أمل و حزب الله لبنان در نشست مشترک امروز خود با حمایت قاطع از عملیات مبارزان فلسطینی در جنین علیه صهیونیست ها، تحرکات مرزی تنش آفرین این رژیم در جنوب لبنان را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در جریان دیدار مقامات جنبش أمل با مسئولان جنبش حزب الله لبنان، دو طرف در پایان این نشست مشترک با صدور بیانیه ای با اعلام حمایت از گروه های مقاومت در جنین خواستار حمایت عملی همه آزادی خواهان جهان از ملت فلسطین در برابر اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی شدند.

خبرگزاری المیادین شامگاه سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که در دیدار مشترک امروز مقامات جنبش امل با مسئولان حزب الله لبنان که با حضور شماری از اعضای جنبش امل از جمله مصطفی فوعانی رییس هیئت اجرایی جنبش امل و احمد بعلبکی مسئول پشتیبانی این جنبش با هاشم صفی الدین، رییس کمیته اجرایی حزب الله و وفیق صفا مسئول امور هماهنگی حزب الله صورت گرفت، دو طرف از عملیات فلسطینیان در جنین ضد نظامیان اشغالگر حمایت کردند.

در این نشست، اعضای جنبش امل و مقامات حزب الله لبنان با ابراز درودهای ویژه به مقاومت مبارزان فلسطینی در جنین و ملت فلسطین بر ادامه حمایت قاطع خود از فلسطین ضد اقدامات وحشیانه صهیونیست ها اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه حزب الله و جنبش امل در حمایت از عملیات مقاومتی در جنین

بیانیه حزب الله و جنبش امل در حمایت از عملیات مقاومتی در جنین