مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 18:052023-07-09بين الملل

شبه نظامیان وابسته به آمریکا آماده جنگ با ارتش سوریه می شوند؟


برخی منابع به دلایل تحرکات ساعات گذشته شبه نظامیان قسد وابسته به آمریکا در حومه شمالی و شرقی دیرالزور پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، برخی منابع به المیادین اعلام کردند: تحرکات نظامی شبه نظامیان قسد وابسته به آمریکا در امتداد خطوط تماس با ارتش سوریه در کرانه رود فرات در حومه شمالی و شرقی دیرالزور، پس از آن رخ داده که قسد همه پست های نظامی شورای نظامی دیرالزور را با نیروهای آسایش و قسد تغییر داده است.

این منابع افزودند: تحرکات قسد پس از آن رخ داده است که شورای نظامی دیرالزور واکنش خاصی به برافراشتن شدن پرچم داعشی در جریان تظاهرات علیه قرآن سوزی به عمل نیاورده است.

منابع مذکور اعلام کردند: قسد به دنبال برکناری ابوخوله فرمانده شورای نظامی دیرالزور و جایگزین کردن خطاب الجرذی است و این اقدامات در این راستا انجام می شود.

این منابع افزودند: این تحرکات مقدمه شروع حمله به سمت مناطق تحت کنترل ارتش سوریه در غرب فرات نیست و موردی از فرار از مناطق کرانه فرات گزارش نشده است.

این در حالی است که پیش از این، منابع محلی در حومه استان دیرالزور گزارش دادند که نظامیان آمریکایی و نیروهای کرد سوریه دموکرات (قسد) وابسته به آنها در نزدیکی مناطق تحت کنترل دولت سوریه در حومه شرقی دیرالزور مستقر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبه نظامیان وابسته به آمریکا آماده جنگ با ارتش سوریه می شوند؟

شبه نظامیان وابسته به آمریکا آماده جنگ با ارتش سوریه می شوند؟