موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 07:452023-07-01ورزشي

شهاب زاهدی رسما به پرسپولیس پیوست/ رونمایی از اولین خرید سرخ ها


باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی خبر جذب شهاب زاهدی مهاجم تیم ملی ایران را تایید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم فوتبال پرسپولیس که در فصل گذشته به عنوان قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی فوتبال ایران رسیده بود، از اولین خرید خود برای فصل بعد رونمایی کرد.

با اعلام این باشگاه شهاب زاهدی مهاجم تیم ملی ایران به صورت رسمی به پرسپولیس پیوست و فصل آینده پیراهن تیم مدافع عنوان قهرمانی را بر تن خواهد کرد.

زاهدی 27 ساله دوران عجیبی را در فوتبالش پشت سر گذاشت.

او در سال 2014 تا 2017 در پرسپولیس بود، سپس یک دوره قرضی به ماشین سازی رفت و از آنجا بود که بازی در خارج از ایران را استارت زد.

زاهدی با پیراهن پرسپولیس در اولین دوره حضورش در این تیم این مهاجم در سال 2017 ابتدا به تیم IBV در کشور ایسلند رفت، سپس به سوان سامسونگ کره جنوبی پیوست اما بدون انجام حتی یک مسابقه برای کره ای ها، از این تیم جدا شد و در سال 2019 به المپیک دونتسک اوکراین رفت.

زاهدی در المپیک دونتسک عملکرد بسیار خوبی داشت و همین موضوع باعث شد تا در سال 2021 به عنوان گران ترین بازیکن نقل و انتقالات المپیک دونتسک راهی تیم زوریا لوهانسک اوکراین بشود.

زاهدی بعد از انتقال به تیم زوریا لوهانسک این مهاجم ایرانی در زوریا در کنار اللهیار صیادمنش دیگر بازیکن ایرانی هم خوش درخشید اما حمله نظامی روسیه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهاب زاهدی رسما به پرسپولیس پیوست/ رونمایی از اولین خرید سرخ ها

شهاب زاهدی رسما به پرسپولیس پیوست/ رونمایی از اولین خرید سرخ ها