مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 10:252023-07-17سياسي

12 هزار برنامه دهه اول محرم در استان بوشهر برگزار می شود


رییس شورای هیئت های مذهبی استان بوشهر با اشاره به فعالیت هزار و 200 هیئت مذهبی در استان بوشهر، گفت: بیش از 12 هزار برنامه دهه اول محرم در استان بوشهر برگزار می شود.

- حسین حیدری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور برگزاری مراسم و مجالس محرم و صفر برنامه ریزی خوبی در استان بوشهر صورت گرفته است و هیئت های مذهبی در حال آماده سازی هیئت ها برای این ایام هستند.

وی با اشاره به اینکه همایش میثاق با عاشوراییان عصر امروز در بوشهر برگزار می شود، ادامه داد: 600 تن برنج، 70 تن گوشت و 120 تن شکر تأمین شده و بین هیئت های مذهبی توزیع می شود.

رییس شورای هیئت های مذهبی استان بوشهر با اشاره به فعالیت هزار و 200 هیئت مذهبی در استان بوشهر، خاطرنشان کرد: بیش از 12 هزار برنامه دهه اول محرم در استان بوشهر برگزار می شود.

وی از برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در جمعه همین هفته خبر داد و افزود: این مراسم در سطح شهرها و روستاهای استان برگزار می شود.

حیدری از برگزاری برنامه عزاداری، سینه زنی و زنجیرزنی سنتی بوشهر در صحن قدس رضوی خبر داد و بیان کرد: این مراسم شب سوم محرم برگزار می شود و به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی برگزاری مراسم احلی من العسل را از دیگر برنامه های شاخص استان در این ایام عنوان کرد و ادامه داد: نمایشگاه توانمندی هیئت های مذهبی استان بوشهر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 هزار برنامه دهه اول محرم در استان بوشهر برگزار می شود

12 هزار برنامه دهه اول محرم در استان بوشهر برگزار می شود