مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 15:052023-07-07اقتصادي

قطع برق در خط 5 متروی تهران


بخشی از خط 5 متروی تهران به دلیل قطع برق بالاسری، در محدود ایستگاه اتمسفر تا هشتگرد با اختلال روبرو شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران از توقف خدمات رسانی در بخشی از خط 5 مترو به دلیل قطع سیستم برق بالاسری، در محدود ایستگاه اتمسفر تا هشتگرد خبر داد و گفت: تلاش برای اتصال برق ادامه دارد.

هادی زند با اشاره به اینکه در ساعت 10 صبح امروز 16 تیر ماه، نقص فنی در شبکه برق بالاسری در خط 5 مترو منجر به اختلال در سرویس دهی بخشی از این خط شد، گفت: این اتفاق باعث توقف 2 قطار در حد فاصل ایستگاه کرج به سمت محمد شهر و گلشهر به سمت هشتگرد شد.

وی با تاکید بر این مهم که تلاش به منظور رفع خرابی از دقایق اولیه، آغاز شده است، تصریح کرد: تکنسین های فنی از دقایق اولیه نسبت به رفع خرابی و وصل برق، اقدامات خود را شروع کرده اند.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران با بیان اینکه اطلاع رسانی در ارتباط با رفع نقص فنی سیستم برق بالاسری و از سرگیری سرویس دهی از طریق سایت این شرکت در دستور کار قرار دارد، گفت: سرویس دهی در حد فاصل ایستگاه گلشهر به هشتگرد به حالت عادی بازگشت؛ اما خدمات رسانی به مسافران در حد فاصل ایستگاه های گلشهر و کرج در این خط تا اطلاع ثانوی با تأخیر انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع برق در خط 5 متروی تهران

قطع برق در خط 5 متروی تهران