مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 13:452023-06-29اجتماعي

تعریض بزرگراه شهید خرازی منوط به اخذ مصوبه شورای ترافیک


رییس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به تعریض بزرگراه شهید خرازی گفت: هدف مشترک راهور و شهرداری رفع معضلات ترافیکی شهر اصفهان است چنانچه این پروژه در شورای ترافیک استان مصوب شود قطعاً پلیس راهور مثل همیشه خود را موظف به همکاری می داند.

- محمدرضا محمدی رییس پلیس راهور استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تعریض بزرگراه شهید خرازی اظهار داشت: امیدواریم شهرداری بتواند یک خط (لاین) در مسیرهای شمال به جنوب و جنوب به شمال به بزرگراه شهید خرازی اضافه کند با توجه به ساختار فنی و فیزیکی این محور، اختلاف سطح مسیر اصلی و دسترسی ها، وجود دیواره های بتونی، پایه های پل و ستون هایی که در مسیرهای اصلی این بزرگراه وجود دارد عملاً تعریض این بزرگراه امکان پذیر نیست.

وی افزود: اجرای پل صاحب روضات بر روی بزرگراه شهید خرازی برای اتصال شرق به غرب است و مشکلی از ترافیک این بزرگراه حل نمی کند، چند بار در جلسات ترافیک شهر اصفهان طرح موضوع شد اما به تصویب نرسید و پلیس در خصوص موثر بودن این پل برای رفع مشکل ترافیک بزرگراه شهید خرازی قانع نشد.

محمدی در خصوص نامه راهور مرکز استان درباره بزرگراه شهید خرازی گفت: این نامه مربوط به بیش از یک سال پیش برای اصلاح هندسی قسمتی از بزرگراه است که هنوز انجام نشده و ما منتظر اجرای اصلاح ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریض بزرگراه شهید خرازی منوط به اخذ مصوبه شورای ترافیک

تعریض بزرگراه شهید خرازی منوط به اخذ مصوبه شورای ترافیک