مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 09:352023-06-25دانش

امروز آخرین مهلت ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی


ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1402 که از روز یکشنبه 28 خرداد آغاز شده بود، امروز یکشنبه 4 تیر ماه پایان می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، متقاضیانی که دارای شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته هستند، می توانند در فرصت باقیمانده در آزمون مذکور ثبت نام کنند.

همچنین متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی لازم است برای پذیرش در رشته های با آزمون این دانشگاه در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام کنند.

زمان انتخاب رشته برای رشته محل های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از سوی دانشگاه اطلاع رسانی شده و آن دسته از متقاضیانی که علاقه مند به پذیرش در رشته های پذیرش با سوابق تحصیلی و بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی هستند از روز یکشنبه 28 خرداد فرصت داشتند به درگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه مذکور مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1402 برای آن دسته از مجموعه های ثبت نامی که پذیرش آنها با آزمون است در روز جمعه سوم شهریور برگزار خواهد شد.

سازمان سنجش آموزش کشور توصیه کرده که متقاضیان ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1402 نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اطلاعیه های سازمان سنجش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز آخرین مهلت ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی

امروز آخرین مهلت ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی