مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 12:102023-07-02اقتصادي

تکمیل 27 حلقه چاه نفت و گاز در سه ماهه ابتدای سال


مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به تدوین و اجرای برنامه های سال 1402 شرکت ملی حفاری ایران از حفاری و تکمیل نهایی 27 حلقه چاه نفت و گاز در 100 روز گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، حمیدرضا گلپایگانی روز شنبه (10 تیرماه) در بیان گزارش عملکرد 100 روزه نخست امسال گفت: با تلاش و همت مضاعف مجموعه کارکنان سخت کوش این شرکت مانند سال های قبل، پیشبرد برنامه های راهبردی سازمان برای افزایش تولید و اعتلای صنعت نفت دنبال می شود.

وی افزود: با توجه به برنامه های ابلاغی شرکت ملی نفت ایران، محور برنامه های امسال افزایش تولید نفت و گاز در مناطق نفت خیز خشکی و دریایی و میدان های مشترک است که در این ارتباط همسو با حفاری چاه های توسعه ای، اکتشافی و بهره بردار نفتی و تعمیر چاه های در حال بهره برداری با هدف حفظ، نگهداشت و رشد تولید انجام می شود.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با این توضیح که از مجموع چاه های حفرشده از ابتدای امسال تاکنون دو حلقه توسعه ای (جدید) و 25 حلقه تعمیری، تکمیلی بوده است، ارائه خدمات فنی مهندسی را از اجزای مهم و اساسی در صنعت حفاری اعلام کرد و انجام بیش از 20 نوع خدمت به چاه ها در جریان حفاری یا بهره برداری، شمار خدمات در این مدت در بخش های فنی، ویژه و عملیات ویژه حفاری را بیش از یک هزار و 200 مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل 27 حلقه چاه نفت و گاز در سه ماهه ابتدای سال

تکمیل 27 حلقه چاه نفت و گاز در سه ماهه ابتدای سال