مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 13:352023-07-17سياسي

3درصد از عملیات عمرانی بیمارستان امام خمینی شهریار باقی مانده است


بخشدار مرکزی و نماینده فرماندار شهریار در امور بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان گفت: سه درصد از عملیات عمرانی بیمارستان امام خمینی شهریار باقی مانده است.

- شهریار- بخشدار مرکزی و نماینده فرماندار شهریار در امور بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان گفت: سه درصد از عملیات عمرانی بیمارستان امام خمینی شهریار باقی مانده است.

حبیب اشجعی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: متأسفانه سال گذشته به سبب برخی موانع کار بیمارستان با تأخیر پیش می رفت، که با پی گیرها موانع پیش رو مرتفع شد و اکنون فعالیت پروژه با سرعت قابل ملاحظه ای پیش می رود.

وی ادامه داد: سه درصد کار عمرانی بیمارستان باقی مانده است و با پی گیری های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار اعتبار 25 میلیاردی برای اتمام کار عمرانی در نظر گرفته شده است.

نماینده فرماندار سهریار در امور بیمارستان امام خمینی (ره) تصریح کرد: خوشبختانه منابع اعتباری برای تجهیز و اتمام پروژه در نظر گرفته شده است و دولت تمام تلاش خود را برای افتتاح این بیمارستان انجام می دهد و طبق گفته وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چند ماه آینده شاهد افتتاح این مجموعه بزرگ بیمارستانی خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3درصد از عملیات عمرانی بیمارستان امام خمینی شهریار باقی مانده است

3درصد از عملیات عمرانی بیمارستان امام خمینی شهریار باقی مانده است