مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 15:212023-07-09ورزشي

خراسان جنوبی بر سکوی قهرمانی موتورکراس شرق کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، به منظور شناسایی استعدادهای بالقوه ورزشی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی و گرامیداشت عید سعید غدیرخم یک دوره مسابقات موتورکراس قهرمانی منطقه ای شرق کشور به میزبانی خراسان جنوبی برگزار شد.

در این رویداد ورزشی منطقه ای شرق کشور 70 موتورسوار برتر استان های خراسان رضوی، کرمان، یزد، خراسان جنوبی، خراسان شمالی در شهرستان قاینات به رقابت پرداختند.

  در کلاس 85 سی سی مسابقات موتورکراس قهرمانی منطقه ای شرق کشور علی اکبر معمار از  کرمان بر سکوی نخست ایستاد، محمد مهدی سرایانی از خراسان جنوبی به نایب قهرمانی رسید و یاسین جهانبخش از خراسان جنوبی مقام سوم را کسب کرد.

در کلاس250 سی سی جوانان این ماراتن منطقه ای شرق کشور علی زاهدی از خراسان رضوی در جایگاه قهرمانی مسابقات قرار گرفت، محمد کرمی از استان یزد مقام دوم را به دست آورد و سعید پورحسینی از استان کرمان سوم شد.

در کلاس450 سی سی جوانان مسابقات موتورکراس قهرمانی منطقه ای شرق کشور محمد سینا داشگر از  خراسان جنوبی حائز رتبه نخست شد، ناصر کرمی از استان یزد نایب قهرمانی را از آن خود کرد و محسن نادری نسب از  استان کرمان به مقام سوم دست یافت.

در کلاس250 سی سی بزرگسالان این دوره از مسابقات منطقه ای شرق کشور سعید قربان زاده  محمدحسن رنجبر و مجتبی بنی آدم   هر سه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی بر سکوی قهرمانی موتورکراس شرق کشور

خراسان جنوبی بر سکوی قهرمانی موتورکراس شرق کشور