مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 18:202023-06-27سياسي

هویت و حماسه جهاد عرب خوزستان به نسل جوان بازگو شود


دبیر نمایشگاه جهاد عشایر عرب خوزستان گفت: حماسه بزرگ این جهاد باید بیشتر از این برای نسل جوان بازگو شود چرا که معرفی هویت مردم خوزستان از ضرورت های فرهنگی این استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالله طرفاوی ظهر امروز سه شنبه در آیین تقدیر از فعالان فرهنگی هنری و اصحاب رسانه نمایشگاه مستند جهاد عرب خوزستان اظهار کرد: حماسه بزرگ این جهاد باید بیشتر از این برای نسل جوان بازگو شود چرا که معرفی هویت مردم خوزستان از ضرورت های فرهنگی این استان است.

وی ادامه داد: رسالت یک فعال فرهنگی را خداوند در قرآن کریم بیان کرده و فرموده است کسانی که رسالت های الهی را به مردم منتقل می کنند از هیچکس نباید بترسند؛ رسالتی برای فعالان سیاسی و فرهنگی وجود دارد که از هیچکس نباید هراس داشته باشند و تنها از خداوند باید هراس داشته باشند.

دبیر نمایشگاه جهاد عشایر عرب خوزستان افزود: این نمایشگاه یک پیام دارد و آن ما می توانیم است؛ مسئولان ما از این ظرفیت بهره مند نشدند در حالی که این توانایی و ظرفیت تعامل مردم و نظام را به همراه دارد.

این فعال فرهنگی یادآور شد: در این نمایشگاه از رویکردهای مختلفی از قبیل کتاب، ماکت و نقاشی برای معرفی جهاد عشایر عرب استفاده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت و حماسه جهاد عرب خوزستان به نسل جوان بازگو شود

هویت و حماسه جهاد عرب خوزستان به نسل جوان بازگو شود