مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 19:552023-07-16اقتصادي

انعقاد تفاهم نامه با 5 استان برای توسعه اقتصاد دانش بنیان


مشاور عالی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: قانون جهش تولید، مترقی و رو به جلو است و دولت، مالیات را با هدف توسعه دانش بنیان ها بخشیده است.

- ایسنا/مرکزی مشاور عالی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: قانون جهش تولید، مترقی و رو به جلو است و دولت، مالیات را با هدف توسعه دانش بنیان ها بخشیده است.

ابوالفضل باقری، یکشنبه 25 تیر در جلسه ستاد اقتصاد دانش بنیان استان مرکزی اظهار کرد: ظرفیت های زیادی برای شرکت های دانش بنیان در قانون جهش تولید دیده شده است.

برای اجرای قانون جهش تولید به موازات تهران به تمامی استان ها می رویم و قانون را برای مسئولین و صاحبان شرکت های دانش بنیان و صنایع تشریح می کنیم.

قانون جهش تولید، مترقی و رو به جلو است و دولت، مهمترین منبع درآمدی اش یعنی مالیات را با هدف توسعه دانش بنیان ها، بخشیده است.

وی با اشاره به این که همه آیین نامه ها و مصوبات، روال قانونی خود را طی کرده اند، گفت: رویکرد معاونت علمی ریاست جمهوری، رویکرد استانی است.

در طول چند ماه گذشته ما 5 استان پیشرو را شناسایی کرده و قصد داریم تا پایان تیر با آن ها تفاهم نامه مشترکی را برای اهداف متعددی به امضا برسانیم که از جمله این استان ها استان مرکزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه با 5 استان برای توسعه اقتصاد دانش بنیان

انعقاد تفاهم نامه با 5 استان برای توسعه اقتصاد دانش بنیان